Produsele noastre reprezinta de–a
lungul timpului un model de referinta pentru multi producatori chinezi, care au copiat
designul, logo-ul, ambalajul precum si codurile de bara.
O problema, in
ceea ce priveste produsele contafacute pe care azi am castigat-o legal. Astazi ne-am schimbat
stategia: am investit in mod constant in tehnologie, in instruire si in
adevaratele elemente distinctive ale companiei: Valorile imitabile.Datorita
colaborarii noastre cu universitati atat italiene cat si straine am pus pe piata pompe de o noua generatie care ies
in evidenta atat prin design cat si prin performanta. Un exemplu concret este
ca toate familiile de electropompe sunt de inalta calitate si garanteaza economii de energie pana la 20/30
de procente.Dar tehnologia nu este suficienta, procesul de inovatie trebuie sa
cuprinda toate sectoarele de activitate: proiectare, productie, distributie,
IT, cercetare si de formare. O companie poate concura la nivel international,
daca intreaga forta de munca este capabila sa faca fata provocarilor pe viitor.