Marca Pedrollo este
prezenta cu produsele sale
in mai bine de 160 de țări din întreaga lume, și isi face
cunoscut peste tot in lume valorile sale cele mai bune si abilitățile antreprenoriale italiene: printre care
se enumera calitatea și fiabilitatea.
Cerintele sunt cu siguranta importante din punct de vedere comercial, dar
deasemenea si lucrurile simple de o valoare mai mare au inspirat intotdeauna
fiecare activitate a companiei: precum respectul pentru om.
Pentru a demonstra caracterul practic al acestei orientări etice, Pedrollo a ales să aplice condiții de vânzare deosebit
de avantajoase si crede că apa
nu este un
produs obișnuit de
la care se obtine profit, ci o resursă specială, care ar trebui să fie garantata
tuturor. În acest
fel, compania a manifestat în mod
tangibil o formă de respect pentru
cei care au cel mai mult nevoie de atenție și de solidaritate. Pedrollo, de asemenea, proiectează și produce cel mai bun produs
posibil, atât în termeni de eficiență
și fiabilitate cat
si in ceea ce priveste garanția: un
rezultat urmărit de angajamentul continuu al diviziei
de cercetare și dezvoltare. Pentru a garanta o imbunatatire continua a
proceselor de productie si a produselor, PEDROLLO S.p.A reinvesteste in companie toate profiturile generate de activitatea sa. Si
acest lucru reprezinta o forma de respect fata de clienti si furnizori.
Respectul prin urmare este unul dintre principiile
fundamentale in filozofia PEDROLLO: o alegere deliberata care a
fost conceputa inca din momentul in care
compania a fost construinta in anul 1974, si care timp de aproape 40 de ani este
un exemplu concret al unei companii atenta la responsabilitatile sociale, o
orientare care abia acum incepe sa se raspandeasca.