De ce sa alegem originalul.

Produsele noastre reprezinta de–a lungul timpului un model de referinta pentru multi producatori chinezi, care au copiat designul, logo-ul, ambalajul precum si codurile de bara.

O problema, in ceea ce priveste produsele contafacute pe care azi  am castigat-o legal. Astazi ne-am schimbat stategia: am investit in mod constant in tehnologie, in instruire si in adevaratele elemente distinctive ale companiei: Valorile imitabile.Datorita colaborarii noastre cu universitati atat italiene cat si straine am pus  pe piata pompe de o noua generatie care ies in evidenta atat prin design cat si prin performanta. Un exemplu concret este ca toate familiile de electropompe sunt de inalta calitate si   garanteaza economii de energie pana la 20/30 de procente.Dar tehnologia nu este suficienta, procesul de inovatie trebuie sa cuprinda toate sectoarele de activitate: proiectare, productie, distributie, IT, cercetare si de formare. O companie poate concura la nivel international, daca intreaga forta de munca este capabila sa faca fata provocarilor pe viitor.

Functionalitate, calitate si estetica

Luam in calcul inovatia si calitatea pentru a putea concura cu noile puteri economice. O atentie deosebita a produselor noastre este acordata estetici. Actualizari constante in ceea ce priveste designul  un element distinctiv made in Italy,o valoare din ce in ce mai solicitata pe piata mondiala.

Garantia si fiabilitatea produsului.

Productia noastra satisface cele mai inalte standarde de calitate, tipice stilului italian  atuuri care fac ca tara noastra sa fie unica si foarte aprecita in lume.  

Grija fata de procesul de productie.

Investitiile de cercetare si dezvoltare ne permit sa imbunatatim continuu produsul, productia si  aparatura care sunt cel mai des proiectate si realizate in cadrul grupului Pedrollo.

Cum sa recunoastem originalul?

De la proiectare la etichetarea produsului

Pentru o achiziție sigură a unei pompe PEDROLLO, trebuie să fie respectati  câțiva pași simpli, având în vedere numărul mare de elemente false de pe piață. Adresandu-va doar distribuitorilor nostrii autorizati scade foarte mult sansa de a intra in posesia unui fals contactati-ne pentru a fi directionat unui distribuitor Pedrollo foarte aproape de dumneavoastra.

Produsele originale asa cum sunt prezentate si pe siteul nostru sunt foarte diferite fata de imitatiile care se gasesc pe piata, sunt confundabile, tin pasul cu tehnologia, evolutie tipica a ceea ce inseamna Pedrollo, au un nivel ridicat in ceea ce priveste finisajele si calitatea. Uneori pentru a putea distinge un produs original de un produs contrafacut se dovedeste a fi o sarcina foarte importanta. Unele indicatii nu sunt menite sa fie un ghid exhaustiv ci sunt menite să indice unele dintre elementele care apar cel mai frecvent în recunoașterea adevărului de minciună

Garantia si fiabilitatea produsului.

- Noul logo Pedrollo este inconfundabil conceput in stil italic. Sigla Pedrollo este diferita de cea anterioara nemaifiind acum subiect la tentativele numeroase in ceea ce priveste  imitatia. 

- Eticheta atașată la fiecare produs PEDROLLO  reprezinta logo-ul actualizat, împreună cu informațiile tehnice relevante cu privire la modelul de pompa. Unele modele, cum ar fi pompe submersibile, sunt acum etichetate cu ajutorul laserului direct pe manșonul pompei, o tehnică greu de imitat.

- Produsele contrafacute nu sunt identice cu originalul.Ambalajele originale sunt etichetate cu sigla Pedrollo. Unele incercari de imitatie sunt fara marca, dar au totusi inscris precum originale  „marca „ falsa „Made in Italy.”

-  Produsele noastre sunt de culoare albastra o culoare caracteistica Pedrollo, care nu este foarte usor de reprodus.

- Pretul unui produs autentic trebuie sa fie in concordanta. Daca este propus un pret foarte scazut cu siguranta este vorba de un fals si nu este o oferta foarte avantajoasa.

Eliminarea produselor contrafacute

Pompele contrafacute sunt recuperate si eliminate printr-un proces care le face nefunctionale. Fotografiile prezentate pe aceasta pagina sunt dovada clara ca noi ne indreptam atentia si spre  casarea produselor.